Ga naar de inhoud
Staat van de Uitvoering

CX live bijeen­komst: klant­gerichte cultuur & klant­gericht leiderschap

Iedereen

13:30 - 17:30, 16 oktober 2025

Op donderdag 16 oktober van 13.30 tot 17.30 uur organiseert Community CX een bijeenkomst in de Social Impact Factory Vredenburg in Utrecht. Het thema van de middag is cultuur en leiderschap: hoe zorg je ervoor dat een hele organisatie gaat denken en handelen vanuit de inwoner of ondernemer? En welke rol hebben leiders daarbij?

Programma

De middag start met een keynote van Bram Drewes (CEO Delta Energie) over klantgericht leiderschap. Daarna volgen diverse workshops over het creëren van een klantgerichte cultuur en de rol van leiderschap daarin. Onder meer met bijdragen van Eric de Haan (oprichter en voorzitter van Stichting Gouden Oor en medeoprichter van het Service Excellence Institute) en Katja Veen-Buchholz (manager Klantbeleving bij vervoersmaatschappij HTM). Ook presenteren de finalisten van de Gebruiker Centraal Cultuur Challenge hun interventies en wordt de winnaar bekendgemaakt.

Meer informatie en aanmelden

De bijeenkomst is toegankelijk voor leden én niet-leden van Community CX. Ook managers en bestuurders bij de overheid worden nadrukkelijk uitgenodigd om deel te nemen.

Wanneer: donderdag 16 oktober, 13.30 – 17.30 uur
Waar: Social Impact Factory Vredenburg, Utrecht
Aanmelden: Via website Gebruiker Centraal